Tuesday, May 12, 2009

«Ας γίνουμε ξανά παιδιά … να θυμηθούμε τα παλιά»


Γυμνάσιο Καλλιμασιάς Δημοτικό Λαογραφικό Μουσείο Καλλιμασιάς
«Ας γίνουμε ξανά παιδιά … να θυμηθούμε τα παλιά»
Στις 18 Μαΐου 2009, ημέρα αφιερωμένη στα Μουσεία, και ώρα 18:30, στο χώρο του Δημοτικού Λαογραφικού Μουσείου Καλλιμασιάς, θα πραγματοποιηθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αλωνίσματα», αφιερωμένο στους νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές του νομού μας.
Αυτά γράφει η Chiosnews

Επειδή δεν τυγχάνει να έχω την ηλεκτρονική διεύθυνσή του γυμνασίου Καλλιμασιάς, μέσα από την ιστοσελίδα αυτή τους αφιερώνω το ποίημα μου ¨ Το αλώνι ¨ από την ποιητική μου συλλογή ¨ Θυμάμαι ¨ μαζί με την ζωγραφιά του αλωνιού φτιαγμένη στον υπολογιστή με ποντίκι. 
Αν κάποιος από τους Καλλιμασιώτες που διαβάζουν την ιστοσελίδα μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα στην διευθύντρια, θα του είμαι υπόχρεος, μιά και η 18η Μαΐου είναι η ημέρα των γεννεθλείων μου!


ΤΟ ΑΛΩΝΙ

Ο ήλιος λάμπει από ψηλά, 
με τις ακτίνες του τον κόσμο όλο φιλά,
ζεστασιά παντού σκορπίζει,
ενέργεια, χαρά, ζωή χαρίζει.

Στο χωράφι το αλώνι
σαν στην θάλασσα μπαλκόνι,
ένα άλογο γυρίζει 
και τα στάχυα θρυμματίζει.

Ώρες τώρα το άμοιρο
γυρίζει γύρο -γύρο,
χωρίς αυτό να το ζαλίσει,
ξέρει, πώς πρέπει ν᾽ αλωνίσει.

Ο αγρότης περιμένει την ημέρα,
με τον κατάλληλο απάνεμο αέρα,
να σηκώσει το ξανεμιστήρι με καμάρι,
για να χωρίσει τ᾽ άχερα, απ´το σιτάρι.

Σταμάτης Στεφανάκης

No comments:

Post a Comment