Friday, February 5, 2010

Συγκινητική επιστολή απο Καλλιμασιώτη νεαρό!

Με τίτλο ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ έλαβα το παρακάτω email από τον νεαρό Δημήτρη!
Εάν κάποιος από όλους εσάς που μας διαβάζετε θέλει και μπορεί να βοηθήσει
ας επικοινωνήσει μαζί μου γράφοντας στο stamosstefanakis@gmail.com

Αγαπητέ κύριε Στάμο,
Είμαι ο Δημήτρης 37 από την Χίο. Η μητέρα μου είναι απο την Καλλιμασιά.
Θέλω αν μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς η εκεί η ομογένεια. Είναι το όνειρο της ζωής μου να έρθω εκεί για δουλειά, όνειρο που δεν πραγματοποιείτε και μέρα με την μέρα καταρρέω. Θέλω να προσφέρω δουλειά, θέλω να δουλέψω. Δεν θέλω να μου πείτε πώς είναι εκεί τα πράγματα, ξέρω, ξέρω και είμαι έτοιμος αν ποτέ έρθω να τα καταφέρω όσο και δύσκολα να είναι. Μακάρι να μπορούσατε να μπείτε στην καρδιά μου να καταλαβαίνατε πόσο θέλω να έρθω. Δεν έχω κανένα να με βοηθήσει, όλα αυτά τα χρόνια όλοι με κοροιδεύουν, παίζουν με τα όνειρα μου. Αν μπορέσετε να με βοηθήσετε να είστε σίγουρος ότι θα το ξεπληρώσω με το παραπάνω. Αν θέλετε τα στοιχεία μου ευχαρίστως να τα δώσω και σίγουρα θα ξέρετε την μητέρα μου. Είμαι ένα απο τα καλύτερα παιδιά που υπάρχουν.
Σας παρακαλώ βοηθήστε με και εγώ θα πάω να ανάψω κερί στην Αγ. Μαρκέλλα να σας έχει καλά εσάς και την οικογένεια σας.
Θα περιμένω με αγωνία απάντηση σας.
Με εκτίμηση
Δημήτρης


No comments:

Post a Comment