Monday, August 25, 2014

'' Yolanda Studios " Ένα στολίδι της Καλλιμασιάς που λίγοι γνωρίζουν.


 Η φετινή μεγάλη μου εμπειρία στην

Καλλιμασιά μας




Κάποτε έγραψα ένα ποίημα για το όνειρο του ξενιτεμένου Χιώτη, για ένα σπιτάκι στο χωριό, στην εξοχή, στην ησυχία και στην μοναξιά ανάμεσα στα μαστιχόδεντρα και με θέα τα γαλανά νερά του Αιγαίου. 
Δύο στίχοι του έλεγαν: 

Θέλω ένα σπιτάκι εξοχικό
με εύφορους μπαξέδες,
να είναι γεμάτο γιασεμιά,
πανσέδες, μενεξέδες.
Ένα σπιτάκι μοναχικό,
να είναι διάπλατα ανοιχτό
τον σχοίνο να μυρίζω,
και τα καράβια να θωρώ 
το βλέμμα σαν γυρίζω.

Προσωπικά δεν έχω ακόμα αξιωθεί να το αποκτήσω αλλά... το βρήκα!
Ναι, βρήκα όλα τα θέλω του ονείρου μου συνοδευόμενα από πράγματα που ούτε κάν είχα φανταστεί στο YOLANDA STUDIOS, ένα μικρό πανέμορφο ξενοδοχείο κοντά στον Άι Γιάννη!
Στην είσοδο η πιο εγκάρδια υποδοχή που μου έχει γίνει ποτέ από δύο ανθρώπους χαμογελαστούς, γεμάτους αγάπη για αυτό που προσφέρουν, έτοιμους να εκπληρώσουν κάθε σου επιθυμία και να κάνουν την διαμονή σου μία αξέχαστη εμπειρία!
¨Όταν άνοιξα την πόρτα με χτύπησε η μυρωδιά από μερικές σχοινόμυτες στο βάζο, και τα μάτια μου έπεσαν σε ένα πιάτο γεμάτο λαχταριστά σύκα πάνω στο τραπέζι με την επιγραφή ῾῾Καλώς ορίσατε῾῾. Η κουζίνα εξοπλισμένη έτοιμη για το αγαπημένο μου χόμπι, η σύνδεσης μου με το διαδίκτυο τέλεια, και οι χώροι γύρο απερίγραπτα καθαροί! 
Μπροστά μου πίσω από την μεφάλη  μπαλκονόπορτα σαν σε ένα τεράστιο πίνακα ζωγραφικής βλέπω το όνειρο μου, τις δύο μεγάλες μου αγάπες, τα Καλλιμασιωτάκια όπως τα αποκαλώ, τους σχοίνους και την θάλασσα!
Όλα αυτά δεν τα γράφω για διαφημιστικούς λόγους, δεν χρειάζεται η διαφήμιση όταν τα reviews (9.8 Yolanda Studios Agios Ioannis Kallimasia, Chios, Paralía Agías Foteinís. Score from 40 reviews: Exceptional 9.8) στο booking.com δίνουν το Yolanda σαν το καλύτερο ξενοδοχείο στην περιοχή της Αγίας Φωτινής της Χίου! Απλούστατα είναι το μεγάλο μου ευχαριστώ για τις αξέχαστες διακοπές που μου πρόσφεραν και ταυτοχρόνως ένα μυνημα για τους ομογενείς που θέλουν να κάνουν διακοπές στο χωριό μας αλλά τους λείπει το ονειρεμένο τους σπιτάκι! Επειδή ο αριθμός των studio είναι μικρός, οι τιμές χαμηλές και η ζήτηση μεγάλη θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να κλείσει από αρκετά ενωρίς τηλεφωνόντας στα παρακάτω τηλέφωνα: 
Mobile      0030 69796 17036       0030 69772 24798
Tel.           0030 22710 51602       0030 22710 51177
 E Mail     yolandastudios@hotmail.com   http://yolandastudios.blogspot.com/






No comments:

Post a Comment