Saturday, November 29, 2008

ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΩ

Πολλά χρόνια μακριά σου
εξω απο την αγγαλιά σου
Καλλιμασιά μου αγαπημένη
στην καρδιά μου σε έχω φυλαγμένη.

Αχ χωριό μου αγαπημένο
χρόνια τώρα περιμένω
πότε πάλι θα γυρίσω
και το χώμα να φυλίσω.

Όσο είμε μακριά σου
εξω απο την αγγαλιά σου,
σε θυμάμε και δακρίζω
κι᾽ολο γύρω σου γυρίζω.

Περνώ μιά μιά της γειτωνιές
τα σοκάκια, τα στενά, και της γωνιές,
θυμάμε σπίτια και ανθρώπους,
μαχαλάδες, περιφέρειες, και τόπους.

Στην Μνηγούρα το σχολείο
μέσα στον γιαλό ενα πλοίο,
στον Άγιο Μιλιανό τα λιλαδάκια
στον Ανέμωνα για λαλαδάκια.

Στα Λαγγάδια το αμπέλι
στο Χριστό ο ταβλάς με το παστέλι,
στον σελέπερο τα σύκα
στην Ρουσά για την κατσίκα.

Στα πηγάδια σύκλες και μπετώνια
στην Αγιά Ερήνη, μπύλιες και τσιτώνια,
ποδόσφαιρο, για το παιχνίδι του αιώνα,
μέσα στου γιατρού, τον αμυγδαλεώνα.

Kallimasia@aol.com
η ηλεκτρονική διευθηνσίς μου.
Τα καλοκαίρια;
Καλλιμασιά η κατευθηνσίς μου!

ΣΤΣτ

No comments:

Post a Comment