Thursday, January 6, 2011

Χρόνια Πολλά για την ημέρα των Φώτων!

Σήμερα ημέρα των Φώτων άνοιξα το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο, και με μεγάλη έκπληξη αλλά μαζί και συγκίνηση διάβασα το γράμμα του φίλου και γείτονα μου, του καπετάν 
Κώστα Π. Συράκη
Το γράμμα αυτό δεν ήταν μόνο για μένα αλλά για όλους μας, και για τον λόγον τούτον σας το μεταβιβάζω.
Καπετάνιε μου σε ευχαριστώ, και σου εύχομαι το άσπρο περιστέρι των Φώτων να φέρει την Ειρήνη και την αγάπη στον τόπο μας, και να πετάει πάντα πάνω από τις θάλασσες που περνάς για να τις γαληνεύει.
Καλημέρα, και Καλή Χρονιά!!!
Χρόνια πολλά για τα Φώτα σήμερα φίλε και γείτονα Στάμο.
Κάθε μέρα στον Βόρειο Ατλαντικό μου στέλνουν την πρόγνωση του του καιρού. Σήμερα τα Φώτα όμως ο καιρός όπως θα δεις στο attachment  από Θεία σύμπτωση μεταμορφώθηκε σε ένα τεράστιο περιστέρι, με την ουρά στο Newfoundland και την μύτη στην Ισπανία, να πετά με κατεύθυνση την Μεσόγειο για να φέρει την ευλογία του και την ειρήνη στον τόπο μας. 
Μη μου πεις ότι αυτό είναι σύμπτωσης;
Εύχομαι να είσαι καλά εσύ και όλη η οικογένεια σου. 
Διάβασα και συγκινήθηκα το χρονικό σου στα Καλλιμασιώτικα, Μπράβο!
Χαιρετισμούς σε όλους                                                                        
Κώστας Π. Συράκης



No comments:

Post a Comment