Tuesday, December 16, 2008

ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΟΥ (Ετος 2002)


PAINTING ΜΕ ΠΟΝΤΙΚΙ ΣΤΟ COMPUTER
New York 5/18/2002

Σε ηληκία πενήντα ετών, άρχισα απο μόνος και χωρίς την βοήθεια κανενώς να μπενοβγένω και να ανοιγοκλείνω τα παράθυρα του ηλεκτρονικού μου υπολογιστή.
Είθελα να μάθω να δουλεύω κι εγω το καινούριο αυτό εργαλείο, που η εφεύρεσης του έκανε τον κόσμο που ζούμε δίχως όρια.
Μου έλεγαν τώρα στα γεράματα μάθε γέρο γράμματα!
Και όμως, ποτέ δεν είνε αργά όταν υπάρχει η επιμονή και το μπορώ.
Ετσι άρχισα να περνάω κάθε ελεύθερη ώρα μου μπροστά στον υπολογιστή ψάχνοντας πάντα για κάτι καινούριο. Τέλος πουθενά! Εκατοντάδες οι ώρες. Μία η ερώτηση. Χιλιάδες οι απαντήσεις!
Είνε σαν να έχεις τον κόσμο όλο στα δάκτυλά σου.
Κάποιο βράδυ εκεί που γύριζα στούς δρόμους του internet και άνοιγα τα παράθυρα των προγραμμάτων ανακάλειψα ότι…..μπορώ να ζωγραφίσω αλλά, αντί για μολύβια μπογιές και χαρτιά, η, πινέλα παλέτες και καμβάδες, με την οθόνη και το ποντικάκι του υπολογιστή μου. Ξύπνησε μέσα μου το καλητεχννικό μου και άρχισα να ζωγραφίζω. Δεν είταν καθόλου εύκολο, όμως αυτό δεν με σταμάτησε.
¨Ωρες πολλές και ατελείωτες (πόσο γρήγορα περνάνε!)αλλά τόσο ευχάριστες, και πολύ περισσότερο όταν έχεις να ζωγραφίσεις αναμνήσεις απο τον τόπο που γεννήθηκες όπως π.χ ένα Αυγουστιάτικο φεγγάρι στον Άγιο Αιμιλιανό!
Δοκιμάστε κι εσείς, γιατί όχι; μπορεί να σας αρέσει.
Θα είθελα να σας παρακαλέσω μια και είμε ερασιτέχνης να κρίνετε την δουλειά μου με επιείκεια.

Σας ευχαριστώ

Στάμος Στεφανάκης

No comments:

Post a Comment